Bel ons +1-555-555-555

Programma: “toekomstbestendige serviceafdeling”

Op weg naar een toekomstbestendige serviceafdeling met hogere EBIT

Ons 2 of 3 jarig programma is een 100% maatwerk programma per individuele service medewerker (POP, persoonlijk ontwikkel plan), en past daardoor perfect in het actuele thema boeien en binden van personeel. Een meerjarig programma met 100% maatwerk voor de verschillende afdelingen binnen service. Met modules zoals bijvoorbeeld bestrijden piraterij voor afdeling spares, modules softskills voor monteurs, en modules pro activiteit voor alle front office medewerkers. En daarnaast weer per individu “algemene inzicht” modules, vaardigheden, etc. Dus modules per afdeling, maar ook 100% maatwerk per individuele service medewerker, dat daardoor ook nog eens perfect past in het actuele thema boeien en binden van personeel. Alle van de 100+ modules komen volledig uit de ETO machinebouw praktijk. Het programma is een mix van kennis, inzicht in processen, het ontwikkelen van (extra) vaardigheden en het nemen van concrete maatregelen. 

Opbouw programma

Het programma bestaat uit 4 hoofdthema’s: 
 Bestrijden groeipijnen; 
 Creëren van meer pro activiteit; 
 Identificeren van benodigde eigenschappen/ het ontwikkelen van benodigde vaardigheden; 
 Benchmark door feedback van onderzoeken. 

Deze thema’s zijn verdeeld over meer dan 100 online modules, met een mix van tips, trics, kennis, inzicht in processen, het ontwikkelen van (extra) vaardigheden en het nemen van concrete maatregelen. Met dit programma helpen wij u de uitdagingen tijdens deze exponentiele groei aan te pakken en op te lossen. 

Programma “Op naar toekomstbestendige serviceafdeling met hogere EBIT"

Prijs op aanvraag


Interesse in ons unieke programma “Op weg naar een toekomstbestendige serviceafdeling met hogere EBIT”? Neem dan contact op.
Contact
Share by: